Powered By Blogger

2011. január 2., vasárnap


Álmodtam egy világot magamnak
Álmodtam egy férfit magamnak,
Álmodtam, mert álmodni jó,
Mert az álom oly nyugtató.
Szívem most már csak teérted ég,
Tőled lesz igazán szép kék az ég.

   (Vikky)
Siralom és fájdalom


Sajnos az élet maga a káosz
Sűrű fájdalom és semmi remény
És szép álom, fájdalom azért mert
Te tetted azzá. Álom azért nincsen
Mert sajnos megkomorodtál.

Nem hiszem, hogy csak ennyi
Ami nekem juthatott az életbe
És semmi jó és szép s románc
Sem lehet benne,
Nem hagyom magamat eltaposni, mint egy
Kis hangyát a porba, nem vagyok
Olyan, aki mindent csak úgy feladna!

Fogsz te még sírva bocsánatért jönni
Még akkor is ha úgy érzed, hogy ez nem
Történhet meg veled soha.
Pedig ez fog történni. szegény, te ostoba!.. 

       (Vikky)

A szívemet két félre osztom!
Az egyik fele a boldogság
A másik fele a fájdalom!
Hogy megértsd, elmagyarázom.
1, fél: boldog vagy így én is az vagyok!
2, fél: fájdalom, hogy boldogságot NEM ÉN okozok!

                    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése